TUREN GER ALDRIG BORT NÅGOT, DEN BARA LÅNAR UT

hur kan man få ha sådan otur som mig?
inte alls för att klaga, men titta här:
-
-
när jag var 3 började jag på gymnastik.
älskade gymnastik.
-
när jag var ca mellan 5-7 år vrickade jag fötterna hela tiden.
när jag var 7 eller 8 år stukade jag foten rejält hade av något i foten, fick hoppa på kryckor ett bra tag.
när jag var 12 år var vi på träningsläger och jag skulle göra en frivolt, då kraschade mitt knä.
när jag var 12,5 testade jag träna lite, jag bröt två tår
när jag var 13 år fick jag veta att ingen läkare/sjukgymnast/proffs whatever visste vad felet i mitt knä var.
när jag var 14 år fick jag veta att jag hade "schlatter knä" det var det minsta problemet i mitt knä.
när jag var 14 år fick jag veta att jag pronerar mycket med min vänstra fot =inflammation "vätska" i mitt knä när jag springer
när jag var 14 år fick jag veta att mitt knä kanske aldrig skulle bli bra
när jag var 15 år skulle jag börja träna försiktigt igen.
när jag var 15 år fick jag veta att jag hade en förslitning i min vänsta axel (kan knappt ha det som ung!!!)
när jag var 15 år fick jag veta att jag inte kunde börja träna gymnastik igen, på väldrigt länge= aldrig
när jag var 16 år började jag frisörlinje
när jag var 16 år fick jag veta att jag nog inte skulle kunna forsätta på min frisörlinje pga min axel
när jag var 17 år böt jag linje till dans
när jag var 17 år (i höstas/vintras) började min höft bli väldigt jobbig
nu när jag är 17 år går jag på behandligar för min höft, blir det inte bättre är nästa doktorn
för 5 veckor sedan fick jag en fraktur på lillfingret
för 5 dagar sedan fick jag ryggskott, som gör FÖRJÄVLIGT ont
-
-
var det någon som sa otur?
då har vi bara snackat om fysiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0