JIOSHEKNFD

jahapp, då har man varit till akuten och försökt få svar på vad de är för fel på mig då.
men som vanligt hittar man inga fel, även fast man tar sisådär 10 olika prover..
ingenting syndes nå fel på, bara ett som vi inte fått något svar på, antagligen inga
fel på det heller. bara att konstatera att det är mig det är fel på då.... blä
börjar tröttna på att pina mig till skolan, att inte orka eller ha lust med någonting..
jag vill bara sova jag, inte likt mig alls!

får sikta framåt nudå, jag ska ta och ändra på lite saker här i livet!
har ju iaf ett (hoppas på) underbart sommarlov framför mig med sol och bad
bara 5 dagar kvar.. SHIT ?! haha åh va jag längtar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0