JÄVLA SKIT SKOLA

just nu vill jag bara hoppa av skolan och bli hemmafru eller nånting liknade,
så någon som e sugen på att ha en hemmafru, hör av er!

min jävla rapport, uppsats, informationstext, äe whatever som ska vara inne..
typ imorgon kan dra lånt åt helvete för jag vill inte se den mera jag mår illa nu.
håller på att skriva om den för andra gången eftersom fittdatan har raderat allt
jag skrivit. WIHO JAG ÄLSKAR DATORER jag vet förresten inte än hur jag ska
skriva finns inte ens något att skriva om och den ska vara hur lång som helst
SKJUT MIG helt sjukt jag är så sur så jag skulle kunna döda någon. usch.

men i allt klagande kan jag berätta att jag arbetar om piercingar
och eftersom jag måste ha all fakta som finns så har jag ju också
hittat världens mest piercade person, passa er nu!


720 piercingar. slå de ni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0