TAGGAD FÖR SKOLAN

ja.. eller inte då!
känns skapligt jobbigt att börja imorgon,
när de flesta börjar på tisdag..
men jag tycker på ett sätt det är skönt att ha det gjort också,
jag menar, vi har ju våran studiedag kvar vi ;-)
imorgon börjar jag även träna tantgympa igen, efterlängtat!
och dansen iår börjar om 2 veckor hur det nu blir med det,
ändrade tider ochsåvidare, MEN JAG SKA, SKA, SKA DANSA!
aja, kikat klart på alla avsnitt av exa&adam så har ingenting att titta på,
jag är hur pigg som helst men vill egentligen sova nu!
problem har jag allt.. jag kommer vara helt död imon, usch :-(
aja, ska försöka slå på nån film eller nå liknande,
vi hörs imorgon! juste.. har inte uppdaterat idag pga internetet har cpat.
och har varit på träning :-) men bätte sent än aldrig!
puss & godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0