skapligt sur tjej;

hej...
vet ni vad? nej...
såhär äre, jag är himlahimla trött. gick upp kvart i sex idag, bara för
att jag inte behövde göra mig i orning så värst mycket eftersom att första lektionen
på schemat är idrott idag, och jag skulle dessutom få skjuts! så 2 minuter innan jag
skulle åka till tåget får jag sms om att tåget är försenat 45 minuter... KUL? nej.
då kunde jag ju fått sova längre :-( buhu.. och blir det mera försenat måste jag
sitta i en busskur och frysa arslet av mig. men en possetiv sak med det hela...
jag kanske missar iallafall lite av våran idrottslektion som består av SNÖLEK idag.
inte så himla förtjust i det faktiskt. aja allt för mig, hoppas eran dag startade bättre!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0