SÄNGTIME

japp, min dagliga krypa ner i sängen med datan har redan börjat!
vi har så mysigt. jag slog nyss på Eva&Adam hihi, så ska kika vidare strax.
kan ju tala om att jag inte orkar fixa mera med bloggen efter ha fixat och trixat
i 7 timmar utan nå vidare resultat.. :-( aja..
mitt år har börjat med att bara inte gjort nånting,eller jo..
har varit på sjukhus 3 gånger, inte de roligaste kanske...
dock inte med mig själv utan som 'anhörig'
på onsdag är det dock min tur, usch. blir fan aldrig slut på eländet!

nu ska jag sluta klaga, skriva klart med mina små pojkar på msn
och kika klart på dom små sötungarna, Adam&Eva. haha,
kul att jag böt ordning. :p
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0