ON THE FLOOR

om jag fick önska en sak i hela världen just nu,
skulle det vara att få slippa alla smärtor.
både utanpå och inuti. :-( synd att jag varken
kan trolla själv  eller har någon som kan trolla åt mig!

jag har iallafall dansat nu, det är något som jag alltid
kommer att älska! och jag står faktsikt inte bara
helt random och dansar för mig själv framför spegeln
dom gångerna jag 'dansar hemma' utan jag övar,
och till vad... det får ni inte veta än. hihihi !

slut pratat om det, för tillfället ligger jag i sängen.
och har faktiskt gjort det en timma nu ungefär,
duktig tjej! håller på att läsa våran dötråkiga bok..
har massssa sidor kvar, jag orkar verkligen inte !!
men jag ska fortsätta på den nu så jag får sova någon
jääävla gång. är så himla trött. vi hörs imorgon
puss&godnatt


jag vill spy på min bok och på tidiga mornar! hate it

Kommentarer
Postat av: molly

vill ju också öva men de verkar jag inte få för jag vet inte hur dansen är!

2011-01-27 @ 23:16:20
URL: http://mollybeadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0