KING OF THE DANCEHALL

hej !!
jag slutade skolan vid.. halv 12 :-)
kom hem vid halv tre och sen dess har jag inte gjort nånting alls.
hade faktiskt planerat denna kväll till att plugga om det
inte skulle bli så att jag skulle täffa carro, och så blev det inte :-(
men.. så duktig som jag är så har jag glömt böckerna i skolan !
fint emma! fint...
så.. det blir en 'sitta hemma ensam hela kvällen och vara
rädd för spöken' eller något likande
hehe.. jag gillar inte att vara själv !
men... ska försöka göra nånting roligt av kvällen.
packa ska jag också göra sen, åker till gävle imon,
men mina gymnaster och tränar hela dagen + söndag
så sover alltså över där. hur mysigt som helst :-)

strav dax för mig att fixa någon mat, som både jag & min tunga
kan äta, haha.. fy va hemskt det är!
vi hörs senare mina kära


just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0