jag har fackat upp igen, jag har ingen kontroll!

hej.. igen!
dedär med dansa kunde jag ju glömma..
tog.. tre? danssteg sen började det igen,
ja.. ni såg väl bilderna? yepp sådär har jag haft det nu i 2 timmar!
jag som skulle lägga mig tidigt, läsa lite ur min bok..
njuta av att vara utan blod! dansa och allt.
men nejdåååååååååååååååååååååååååå

börjar bli orolig nu, och jag har verkligen fobi för blod
vet inte hur mycket jag gråtit för jag tycker det är så äckligt,
och det är klart jag blir rädd också. men han sa faktiskt att jag
skulle blöda mycket, men vadå? efter en vecka :o det tycker jag är cp..
jaja.. får väl se vad som händer. tappar väl tungfan snart :-)

jag har iallafall varit hemma från skolan idag pga skiten.
måste dit imon så börjar det blöda imorgon ska jag..
jag vet inte vad jag gör. inte fan har jag nå is o dyl där..
jaja, slutklagat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0