INGE BAD PÅ SEX VECKOR?!

hohojaja!
nu är jag här igen, stressad och trött..
klippningen idag gick bra, träningen också.
dock inte pluggningen, jag fattar inget.. :-(
yeye, det är ett senare problem.

ett problem just nu är att..
jag nog tagit mitt sista bad på 6 veckor ;-o
imorgon kommer några hit och ska fixa
vårat badrum.. dvs. inget badkar :-(
så ni med badkar kan ju säga till om ni
vill ha besök, hihi :-D
jag kommer dö.. helt ärligt, inte bara för
badkaret utan för att.. jag kommer vara
utan badrum aslänge! shiet. måste lösas..

och nu måste jag sova också,
vi hörs imon, puss & godnatt!


hoppas det går fort!

Kommentarer
Postat av: rebecca

åkte hem från skolan igår så jag mådde nt jätte bra :/

2011-01-20 @ 08:56:08
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0