DET ÄR SÅ LOGISKT, ALLA FATTAR UTOM DU

hejhopp!
pluggat hela kvällen lång,
samtidigt som jag kikat lite på handboll !
jag tycker det är astråkigt att titta på...
men idag var det faktiskt spännande!!
pluggningen gick rätt bra, hoppas det går
lika bra på provet bara.

imorgon för er som kanske inte förstått..
kanske inte ens sagt det? åker jag till idre
med min vän ida, min barndomsvän !
hon är och har alltid varit som en syster
för mig, vi är så himla lika, och har..
typ växt upp tillsammans. aja,
iallafall ska vi åka dit med våra gulliga
morsor ;-) och ha superduper kul !!
tjejmys ♥

nu håller john blund på att ta över mig,
är astrött! så ska sova alldeles strax!
hör kanske av mig i skolan imorgon,
annars får ni ha en bra kväll kära ni!
puss och godnatt


här skulle det varit bilder på vårat badrum/katastrofen!
men funkar inte ;s så det får bli när jag kommer hem på
söndag istället! GODNATT




Kommentarer
Postat av: lisa larsson

du är så fin emma! :)

2011-01-22 @ 00:37:28
URL: http://dong.blogg.se/
Postat av: eeeebba

åhh, sluta va så fin! :o <3

2011-01-23 @ 19:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0