DANSA ♥

hejsan!
kommit hem från en väldigt lugn skoldag,
som alla andra torsdagar :-)
dock blir nästa lite kämpig med två stycke prov..
men mycket hinner hända innan det ! ;-)
är riktigtriktigt trött och har sjukt ont i min axel..
ska ta och dansa en sväng nu, RAGGA (L)
sen klockan sex ska jag iväg på latin moves!
skulle egentligen stannat kvar på speed box också,
men känner helt enkelt att kroppen inte orkar det..
det får bli nästa vecka eller så!

måste förresten berätta att jag kanske kommer dansa
ragga iallafalll, SÅ SJUKT GLAD! fast inte i borlänge,
utan i avesta. men vi får se. som jag har fattat är det
i tre timmar, och det kommer aldrig att gå. och jag
kommer aldrig komma hem ;-o men.. vi får se!
annars får jag dansa hemma, som vanligt :-) haha
vi hörs efter träningen! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0