BOORING

OM DIG...
1. Namn - emma
2. Bor - svedjan...
3. Syskon - inga alls :-)
4. Ålder - sweet sixteen!
5. Född - 8 september 1994
6 Ögonfärg - bruna..
7. Längd - 1.67
8. Skostorlek - hm typ, 36-37
9. Höger eller vänsterhänt - höger!
10. Stjärntecken - jungfru förståru
11. Hårfärg - mörkbrunt med röda slingor!

DAGENS...
1. Låt - show me the money
2. Saknad - många...
3. Kläder - jeans och t-shirt
4. Smink - lite lätt bara
5. Underkläder - körde utan idag!
6. Mat - is & glass (Y)
7. Köp - piggilin :-D
8. Göra sen - kika på eva&adam
9. Godis - kan jag inte äta...
10. Pinsammaste - innebandyn

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - DET BÄSTA JAG VET
♥, hm.. not
2. Var någon stans på kroppen har du mest muskler - ingenstans alls
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - nej det tycker jag inte :-)
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - förtjänar dom det så
5. Är du nöjd med ditt förnamn - kunde varit värre, ellerhur?
6. Du tycker att du själv är smart - absolut, världen klarar sig inte utan mig!
7. Vad är det sämsta hos dig - självförtroendet
8. Vad är det bästa hos dig - försöker iallafall alltid göra mitt bästa..

9. Har du bra självförtroende - nix
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på.. ibland blire för många!!
11. Du tycker om att vara med tjejer - absolut!
12. Känner du dina grannar - min farmor, hihi
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - vitt&svart
15. Svär du ofta - kan du ge dig fan på!
16. Gillar du skolan - faktikst :-)
17. Har du någon gång skolkat ? - ahrå
18. Spelar du något instrument - nixpix
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik, fotboll, dans & går även på dans nu!
20. Har du några tatueringar - nepp :-)
21. Har du några piercningar - öronen, näsan, tungan & naveln :-)
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ska jag hålla reda på de??
23. Tycker du om djur - jaa

BRUKAR DU...
1. Sova - när jag har tid så
2. Ta mediciner du inte borde ta? - nix
4. Snusa - VARJE DAG, fast nä?
5. Dricka - ja, annars dör man väl???
6. Skada dig - händer
7. Klä dig i svart - ye man
8. Hata folk - nej
9. Lita på folk - nix.
10. Skada dig med flit - nej inte precis
11.Drömma mardörmmar - nepp
12. Gå i skolan - ja, 5 dar i veckan :-)
13. gå i kyrkan - nix !
14. Ljuga - nej det brukar jag inte

NÄR...
1. Åt du senast - några timmar sedan
2. När läste du en bok senast - hm.. ett tag sen!
3. När köpte du något - idag
5. Sjöng du senast - idag !
6. Klagade du senast - idaag :-D
7. Klantade du dig senast - hm... aldrig ;-)

HAR DU...
1. För många vänner - går de?
2. Förföljelsemani - aa..
3. Någon annan psykisk sjukdom - nä
4. Skadat någon - maybe
5. Färgat håret - aa :-)
6. Några piercnings -  inte tagit några nya faktiskt..
7. Några tatueringar - sammma svar där.
8. Egen dator - japp
9. Gjort bort dig rejält - jag har nog det...

ÄR DU...
1. Snäll - försöker!
2. Snygg - kan jag inte oåstå
3. Söt - inte det heller
4. Lång - för lång
5. Kort - ne
6. Klantig - händer!
7. Tönt - det kan hända det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0