trött & SKOLFOTO :-(

alla grabbar säger shoo!
därför säger jag tja :-)

gud va trött jag är, det är nå sjukt..
gå upp kvart i sex varje morgon (då jag aldrig orkar fixa mig), gå till tåget, sitta på tåget en timme ungefär, gå till bussen, sitta på bussen en kvart, gå ner till skolan, gå i skolan.. hur långa lektioner som helst men inga många per dag, vänta på bussen, åka bussen, vänta på tåget, sitta på tåget en timme ungefär sen kommer jag hem vid halv fem om dagarna.
helt slut.....
och när jag då kommer hem måste jag plugga.. (brukar inte hända om de verkligen inte behövs..) sen träna som verkligen behövs! tränar själv nu 3 gånger i veckan, sen mina småbruds 2 gånger, blir endel tid det med. sen ska jag hinna med datorn lite också, och tiden bara springer iväg. försöker ju träffa mina underbara också, men de blir fasiken inte mycket alls.. :-( helgerna går ju ännu fortare och inte hinner man sova ut och ta det lugnt då heller.
'pustar ut'
nog pratat om det! nu måste jag platta mitt hår, måla naglarna, plocka fram kläder och massa saker inför imorgon,
har nämligen skolfoto och hela klassen har ett bestämt tema, så imon kan jag inte komma som en sunkigtjej imon måste jag gå upp tidigt och försöka fixa till mig lite.. orkar inte!! vi får väl se hur det går med det.
lite nervös är jag faktikst.. kommer ju hamna på bild inför hela falun. inte okej,
jag som inte fastnar på bild.
herregud vilka problem va? äsch, vafan.. jag löser det serni! nu ska jag börja platta.
godnattT :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0