sweet sixteeen

nuså var den dagen över :-)
dagen har väl varit väldigt speciell kan man ju säga,
tänker inte gå in på detaljer precis..
men kan ju tala om att de är jävligt roligt att ni inte ens ser mig..
på min födelsedag. lovley!

jag har iallafall fått en systemkamera idag, så nu blir det massa kort tagan ska ni se.
sen har jag fått pengar, presentkort och mitt yberdyra smink som jag inte vill betala själv :-( hej snåljåp! men det står jag för. hihi
men jag är riktigt trött både i ögonen,kroppen,huvudet&på allting.
så jag säger godnatt för idag.


sen piercade jag näsan huxflux idag,
kan kalla det min egna födelsedagspresent ;-)
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så vacker

2010-09-11 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0