sweep

förlåt hann inte skriva igår!
jag kom iallafall hem runt halv fem, slutade på salongen vid fyra.
jag har haft jätteroligt denhär veckan och får tack så mycket för att jag fick vara där och för all beröm :-)
tog moppen ner till stan och kikade på sista halvtimmen av idol med philip och tess.
vid tio gick jag och philip och mötte molli och så rullade kvällen på långsamt..
gick till molly och kikade på ett klipp från idol som vi var tvugna att se igen,hihi
sen vid tjugo i ett gick jag och philip där ifrån. där tog kvällen slut :-)

idag har jag varit i vasahallen med mina gymnaster som hade uppvisning, jätteduktiga!
kvällen blir inte som planerad kan jag tänka mig, får se vad som hittas på.
har lust att bara tat lugnt, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0