sorry

hann inte skriva igår, skulle hinna så mycket och hann ingenting som vanligt!
och bara för det kom jag just på att jag glömt att måla naglarna idag igen,
hmm va kan de vara? 10;onde dagen i rad? jag hinner inte. eller har inte ro för att görat.
fy.. aja igår vart det ingen ansiktsbehandling :-( hon var sjuk. så jag åkte till salongen vid halv 11
och stannade där till 1. fick ha min första riktiga kund, jo minsann ;-)
träning vid 5 och vart kvar enda till halv 9.. snack om tävling osv. därför jag inte hann nånting igår.
idag har det också varit fullt upp, eller skrivit en uppsats om hud och sedan varit på långpromenix
med mollan. och nu har jag precis kommit till sängs, sköönt. behöver sova!
imon är vi i salongen på skolan hela dagen så mysigt så (-:
på kvällen vet jag inte, hoppas på nå mysigt, ska upp tidigt på lördag. till eskilstuna.
men nu ska jag testa sova tror jag. puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0