min nagel har gått av, snyft

ojojoj, vart tog bloggningen vägen?! :-(
jaja, idag slutade vi tjugo över ett. skönt :-)
jag och moa tog bussen till kupolen, och gick där och kikade i en och en halv timme.
jag skulle köpa en foundation och en BH tror jag att jag sa, men icke sa nicke,
det blir aldrig som jag planerar, det vart nå heeela annat ! ;-)
det jobbiga är att jag får min lön imorgon.....................
men det var kanske bra, annars hade jag väl shoppat massa onödigt!
vi tog tåger 15.53 och åkte vidare hemåt, väl hemma gick jag till vasahallen och tränade :-)
ikväll har jag bara pluggat och pluggat.. engelskaglosor dessutom.
nu ska jag ringa en sväng, sen soova. godnatt :-)


alltnig bara snurrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0