JAG SKA BLI FRISK!

jag har sovit typ hela dagen, jag tänker bli frisk.
får inte gå till skolan imon, och de kan nog vara rätt smart att stanna hemma när vi ska vara ute hela dagen och typ göra massa aktiviteter?? sen SKA jag vara frisk på fredag för jag tänker inte missa hela dagen med frisör,
sen tror jag att jag & mollan ska till trollbo så hon får träffa sin saknade tore. inge sjuk ska jag vara då.
sen lördag tänker jag inte heller vara sjuk, så nu taggar jag förfullt för att bli frisk.
KOM IGEN!
men ska gå och lägga mig igen , snart kommer anders hem med halstabletter och chips till mig.
jag är så snäll och utnyttjar bara för att jag är sjukis, men de va smart tycker jag :-)
förövrigt är jag själv hemma, och fick just skitont i magen, jippe trodde jag skulle få slippa det. nixpix, och ingen idé jag förklarar va jag är för sjuk, FÖR DE GÅR INTE...
är jag sjuk, så äre nå konstigt.. ååååh.. jaja godnatt!

Kommentarer
Postat av: molli!

COME ON!!!!!!!!!!!

2010-09-22 @ 23:41:18
URL: http://mollybeadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0