hej jobbiga söndag

hallihallå!
hemma efter en skaplig kväll & natt
kom hem från eskilstuna runt 6 och vid 9 drog jag ut & mötte molly,
kvällen började segt och redan vid 10 tänkte vi dra hem och avsluta kvällen.
men då började den! vi tog cykeln och cyklade till bältarbo, genom två rondeller och allt,
11 var vi där och full fart vare där, FAST NÄ!! vi satt fart på stämningen ju ;-)
toppen kväll, toppen sällsakp. tack!! dock mobbade alla mig, men de sket jag väl i :-D
somnade runt 5,6? och vaknade upp vid halv 10 med mössan på och bredvid kristoffer, resten låg inne i rummet bredvid.
ojoj så de kan gå, hihi :-)
nu har jag iallafall ätit efter 24 timmar, och ska strax åka till tåget och vidare på ragga, sen träning.
inge taggad idag. eller jodå:-DDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0