hej jag heter saga :-))

hallå där :-)

himla trött, seg & sur.
ont i huvudet och rösten är inte på topp,
men inte ska jag väl bli sjuk nu också.. :-(
har iallafall varit i borlänge och dansat, riktigt kul jag är så taggad för dehär!!!!!
visst det är helt crazy, men det är jag också ibland så de passar nog mig bra.
på tåget hem fick vi reda på att busskorten inte funkade på sj längre,
men hallå jag har ju förfan fått klisterlappar på det för att jag ska kunna åka tåg till&från skolan???
jahapp, dom får väl skjutsa hem mig från skolan då. deras val faktiskt :-)
vi kom iallafall till hedemora och jag sprang ner till vasahallen för att träna mina små,
men kul som satan vare ju handboll i hela vasahallen så va bara att ta sig hem då.
rätt skönt ändå eftersom jag är så himla trött idag.
nu har vi precis ätit thaimat, jag hatar det.. usch.
nu ska jag dansa lite om jag orkar sen duscha och lägga mig,
en veckas praktik väntar på mig. :-)
vi hörs en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0