första praktikdagen

det gick ritkigt bra!
även om jag inte fick göra så himla mycket, så lär man sig mycket av att bara titta på :-)
gick och åt på MK med mollie, och sen in på vasa för att säga hej till lite lärare,
men såklart va inte 'våra' lärare där. får se om vi hittar på dom imorgon istället.
efter praktiken åkte jag & mamma till kupolen, va på världens sämsta humör
och hittade ingenting, bara ett par skor. OCH JAG MÅSTE HA EN JACKA.
jag blir så trött, jag borde prova kläder medans jag blundar, för jag passar fan inte i något. usch, nej prova kläder och dyligt är fan de värsta som finns..

nu ligger jag i min säng med raggsockorna på,
och jag känner inte alls att jag håller på att bli sjuk, nejnej..
ska nog sova nu så hoppas jag på en bättre dag imorgon,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0