jag blir dum av dig

hallå!
måndag- den jobbigaste dagen!
fast... vi hade bara en lektion idag,
resten av dagen bestod av väntan..
på våran mattelärare, haha.
men jag kom hem vid tre ist för halv fem iallafall :-)
har mest tagit det lugnt nu på kvälllen,
har så j*vla ont i huvudet.. inge bra!
eller juste, jag har varit och hårdtränat också,
tantgympa ohyeah. tar man i så då jävvlar ;-)
men mådde illa hela träningen, vetefan vare är som händer?
och på söndag tror jag faktiskt vårat lilla gymnastiklag står framför tumblinget
och ska testa köra lite igen. så roooligt, om vi lever efteråt allltså! hähäh.

nu ska jag fundera lite på att sova tycker jag,
ska ta vara på min sovmorgon imon, och åka till skolan
för att vara med på ett halvtidsprov. ska bli spännande :-)
sen vid två drar jag och moa till borlänge för att sedan gå på någon visning.
blir att äta och plugga på kupolen förts, nice dag. vi hörs imon.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0