helgerna går FÖR fort

hej
snabbt inlägg men rätt mycket infooo

är skittrött måste plugga och se klart på rallybrudar!
kort om helgen iallafalll,
ifredags var jag som sagt med ebba,
himla mysigt vi kikade på idol och så.
vi gick ut en sväng och fyfan va kallt det var!
blev även så att jag sov kvar där, vi kikade på film
och ebba somnade på en gång, så jag gick in till
walter och philip och va social.
medans dom höll på i garaget läste jag en bilbok,
sedan spelade vi xbox. jag är kung!!
blablabla, jag somnade även inne hos dom.
lördagen gick jag hem vid halv ett duschade osv
sen vid 5 åkte jag och carro och handlade till myskvällen.
den blev topppen, även om den kunde bli bättre!

idag har jag tränat tränat och tränat!
åkte halv två kom hem kvart över åtta.
först dans, sen småbrudar, sen gymnastik!
nu är jag himla trött.
har även prov imon som jag inte kan nånting till.
toppen emmma. aja, hejdå!



igååår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0