helgen

förlåt men jag har verkligen inte hunnit blogga!! och nu menar jag inte 'jag har inte orkat'
utan jag har faktikst inte haft en sekund övet till det.
ifredags när jag kom hem från skolan hade jag 10 minuter på mig att....
byta om, äta, gå på toa & packa ner lite kläder i en väska.
vi åkte till våran stuga i söderhamn för att göra vinter där, mina kusiner osv var också där vi kikade på idol och hade riktigt mysigt, somnade efter 11 någon gång.
lördagen tillbringades ute på gården för att såga ner träd som skymmer solen från stugan.
vi började åtta och slutade klockan sex och under den tiden satt vi ungefär en halv timme,
gud va duktiga vi var! jag åkte fyrhjuling också!! haha jag på en fyrhjuling, jag lever ju iallafall :-)
vid 7 åkte jag, mina två kusiner och min moster hem. jag kom hem lite efter nio och efter en halvtimme kom molly till mig och jag duschade av mig och fixade mig lite sen tog vi cykeln ner till stan, där det va helt dött!!
men grejen var väl att jag skulle få träffa molly och det fick jag!! :-)
vid 11 gick jag till philip som tog sällskap med mig hem, gullet. han skulle bli hämtad vid ett,  men jag hängde med honom hem. så det blev att sova med honom också.
jag fick både en käftsmäll samt att han skallade mig i sömnen, ungen kan inte ligga still,
men är väl sånt man får stå ut med antar jag! ;p
idag vaknade jag halv elva av att det va så j*vla ljust i rummet, och blablabla
vid tolv någon gång åkte jag hem, och sen vare bara att fixa lite mat och byta kläder osv sen iväg på dans och efter det till vasahallen och träna småknoddarna! sen har jag ätit och duschat och så vidare.
och nu har jag masssssssssa engelska att plugga på, och jag orkar verkligen inte. skulle kunna somna nu..
men jag har prov imorgon och jag har inte pluggat så.. är väl tvungen. dock äre bara glosor jag kan träna på.
menmen, vi hörs imorgon hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0