feel it boy

halloj!
somnade som en vaggad bebis igår,
som betyder att jag inte pluggade nånting alls..
men de gick helt okej tror jag (med tanke på att jag inte pluggade)
det var en text som va cp, men typ ingen förstod den såatt :-)
skolan rullade på idag, måndagar brukar annars vara såå sega!
efter skolan har jag varit på tantgympa med ida,
så roligt! dock är min fotled helt uppsväld.. va äre här -.-
aja, nu har jag dansat lite ragga och duschat. ligger nerbäddad nu redo för att sova.
imorgon har jag bara två lektioner, så skööönt.
sen ska jag äntligen få träffa min saknar CAROLINE!!
flyttar även hem till ida imorgon, nej aså de kan inte bli bättre imorgon :-D
godnattt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0