en riktig höstdag!

hejsan
jag har inte klivit upp ur sängen, men ser genom förstret hur det bara skriker höst där ute!
jag gillar hösten, men verkligen inte kylan :-(

hann inte skriva nånting igår, eller jag gjorde det iallafall inte.
jag slutade 11, sen sprang jag och moa runt i falun och kikade på kläder osv,
sen åt vi, fyfan va de var inge gott :-( men moa tyckte det iallafall (Y)
sen åkte vi vidare till kupolen, för att sedan komma i tid perfekt till bussen hem skulle gå (14.10)
var upp till farmor och snackade lite om resan (hihih, lääängtar)
åkte upp till borlänge med anders och köpte en kameraväska och en skrivare m.m.
kvällen slutade ute med mollly, skulle ha slutat på ett helt annat ställe men vart icke så.
skitsamma.

idag ska jag pluggga :-( eller läsa masssssssa bok.
senare ikväll kommer matilda hit tror jag?
längesen nu. även om jag egentligen kanske inte hinner :-(
men jag ska försöka.
aja, ska äta frukost osv nu, hejdå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0