DET ÄR MITT LIV??? gymnastik..

ingen uppdate allls, igen.
men igår var det dax att kliva upp halv 7 för att sedan vidare till vasahallen och göra sig redo för tävling heeela dagen. var där från 7 till halv 9 på kvällen, gissa om jag va slut efter det? ja! var dock hem och böt om och duscha av mig typ en halvtimme, men de räknas ju inte.. haha. aja iallafall tävlingen gick utmärkt!!!!!
både lag 1 & 2 gick vidare bland dom 10 bästa (av 21) sen gick lag 2 vidare bland dom 5 bästa (till final alltså) sen vann dom hela skiten, så himla duktiga! :-)
alla va otroliga, blev helt chockad av hur dom helt plötsligt gjorde allting så himlans bra, så stolt man blir som tränare! :-) gisses vilken underbar dag!
dock gick det inte lika bra för dom äldre på eftermiddagen, men så kan det vara. :-(

fyfan va sugen jag är på att börja igen, jävla axlar och knän...
men ska försöka fixa ihop ett oldtimerslag till julavslutningen, haha..
skulle ju vara lite småttkul faktiskt! åh, jag saknar det!
saknar när vi var sådär små, kommer så väääl ihåg när vi tävlade i vasacupen..
alla tävlningar överhuvudtaget! våran första tävlning som vi kom TVÅA i, shiet..
det va tider det,
ÅH VA JAG SAKNAR DET !

men nu ska jag kolla på reprisen av idol, städa lite och sendan iväg på dans.
vet inte hur de kommer gå dock, har fått skitont i ryggen, haha... aså ja.
sen asont i huvudet, jippe. men de fixar sig, hejdå iallafalll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0