STONE COLD

duktig jag är på att blogggarå !
men här är jag, tjeeeeeeeeeena :-)
veckan har gått riktigt super fort, jag hinner inte med (!!!)
och riktigt trött är jag också, somnar på lektioner och allt,
det är inte likt mig... ändå somnar jag inte så sent.
nog pratat om det.

min helg har endast bestått av myyyystime !
igår tillsammans med mollis och ericaaa,
vi kikade på idol och bara tokade oss,
living out the same old moments ♥

idag har jag varit i kupolen,
sen hyrde jag om filmen vi hyrde igår
sex and the city 2 och kikade på den
tillsammans med IDA :-)) som jag saknar min snutt.
filmen va klar typ halv 10 då hon åkte hem
och jag började kika på underbar och älskad av alla,
den är inte slut än så ska kika klart sen sova tror jag.

men vi hörs imorgon eller nånting, puss



igår!


läängesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0