sista november

HERREGUD VA KALLT DET ÄR UTE :-(
borde vara förbud att gå ut ju ???
har även fått reda på hur jävla mycket jag har nu i pluggget,
det borde också vara förbjudet...
*bok utläst PÅ ENGELSKA DESSUTOM - torsdag! kommit typ.. 13 sidor.
*glosor engelska (25) - torsdag!
*hår&kemi - fredag!
*engelska prov (som jag inte vet om vad??) -måndag!
*svenskaprov - onsdag!
*matteprov - torsag!
åh sen blire säkert nå mera.. åh va hemskt :-(
nog pratat om tråkigheter..

idag efter skolan åkte jag till borlänge och mötte molli.
vi sprang runt där, och letade efter ett GULT linne..
och amanda (min danslärare) kan ju ta sig i arslet.
DET FINNS INGE GULT ........ åh.
jaja jag löser det!
godnatt

Kommentarer
Postat av: sofia

svar:<3!!! shitt vad jag saknar :(

2010-12-01 @ 19:51:16
URL: http://sofiavestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0