ONSDAG

dagarna springer iväg, hinner inte med hälften av det jag vill göra!
har pluggat lite engelska nyss, får se hur det går imon på förhöret :-)
träningen idag gick bra och jag blir så glad och se hur tjejerna utvecklas!
har även fått biljetterna beställda till stockholm idag, funkade inte igår :-(
så nu är det iallafall helt jävla klart att jag är i stockholm fredag-lördag, punkt.
SKA JU TRÄFFA VÄRLDENS BÄSTA CAROLINE ♥

nu ligger jag i min säng och tänker på hur framtiden ska bli..
vill sluta tänka på en gång, så jag ska göra det NU!
tänker istället på hur mitt hår kommer bli,
och hur smycket kommer sitta.. kommer någon ens se det?
va ska man ha ett smycke till som inte syns? men de är bestämt
och det kommer bli great! hoppas jag :-)

nu ska jag sluta blabbla och sova som jag borde gjort för typ...
5 timmar sen eller något känns det som.
godnatt alla fina !



nyduschad, och känner en stark känsla av att mitt hår är katastrof imon,
yeye alla har inte fint hår!

Kommentarer
Postat av: louissa

tack fina du! :)

2010-11-18 @ 08:34:59
URL: http://louissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0