första advent

hallå där :-)
idag har det hänt mycket :-)
jag tycker om det, det ska hända saker hela tiden, annars blir jag gaalen!!
först träning klockan tio, sen vidare till tåget för att dansa (♥)
sen hem från dansen, böt om och fräschade till oss (jag&molly), sen ut på julskyltning..
iskallt med philip och molly höll mig på humör! sen hur kvällen fortsatt hoppar vi över.
HOPP
och nu ligger jag i min säng  och ska snart sova,
imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter och spännande uppleverser!
snart är det jul också, om en månad är julen över. herregud så fort det går!
imorgon är det 2 veckor & 4 dagar kvar till jullov, ojoj.
men nu ska jag avsluta, godnatt :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0