efterblivna? ja

yo! fick bli en kort hälsning idag, ye.
har kommit hem från stockholm och så vidare, tråkigt menmen :-(
hade fredagsmys med min älskling igår ♥
vi båda somnade till en film..
gick upp vid 11 idag och gjorde oss iordning och drog till kista och shoppade!
fick med mig lite hem iallafall, tillochmed en julklapp till mamma,
men sch det är hemligt :-D jag e så snell.
när jag kom till hedemora så mötte moll mig så gick vi till henne,
för ingen var hemma hos mig.. åkte hem vid 10,
och nu har molly kommit hit och vi... 'lanar'? haha.
jag somnar nog snart, skrattar åt allt och är bara efterbliven. like always?
aja...







usch va normala vi är? nja....
molly dödar nog mig nu, men jag kan bju på mig, ibland.
hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0