baby i still need you

du är saknad, förbaskat saknad
allt vi hann med på så kort tid -alla tårar, alla skratt
jag har försökt släpp det, men det går inte
det har gått rätt bra tills jag kikade på videon
videon jag gjorde till dig för oss
videon du gjorde till mig för oss
efter det, då alla minnen snurrar runt i mitt huvud
första gången vi skulle träffas på riktigt,
kom ihåg hur nervös jag var
och hur förvånad jag blev, som att vi hade känt varann 10 år
när vi gick hem pissblöta i -20 grader och bara skrattade
när vi var till stockholm och gick ut mitt i natten
när vi var till säter och bara levde livet full ut
alla gånger vi stått framför min spegel i timmar
alla söta smsen, alla gånger vi pratade i telefonen
det finns så mycket...........................................

you're simply the best
better than all the rest
better than anyone
anyone i ever met
i'm stuck on your heart
i hang on every word you say
tear us apart
baby i would rather be dead


punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0