tredje advent

bara en vecka kvar i skolan nu, skööönt!
hoppas på inget plugg i veckan heller,
om inte omprov i matte då. men jag håller tummen,
hoppas ni också gör det, för min skull!!
sen har jag en engelskbok som ska vara utläst imon,
har kommit sisådär 28 sidor av 90, lyckat :-(
yeyeeeeee

igår var vi som sagt till stockholm!
åkte till skärholmen och virrade runt i affärer
gick riktigt bra, vi fick med oss allt vi tänkt oss,
ungefär iallafall :-) dock hittade jag inge kläder
till jul och nyår, inte julia för den delen heller :-(
får kika i blge eller falun i veckan. de fixar sig!
vart en myskväll hemma igår, med julia
vi kikade på sex and the city, tror båda somnade
lite i ifilmen, så julia gick hem mitt i filmen.
menmen blir så när man sprungit runt i storstan ;-)

träffade även carro igår, helt otippat men behövligt!! ♥
sen på tåget satt vi bredvid lina varg(idol) och hennes
pojkvän pratade med mig, haha! vi fick byta plats jag&han.

nu ska jag läsa lite till sen kika klart på beck och sova.
godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0