tisdag;

årets sista jobbiga skoldag avklarad, FYFAN va skönt!
en dag kvar nu, och det är på torsdag..
jag ska bara skriva klart en engelsk resension,
sen innebandy tunerning! och mys med klassen bara :-)
imorgon är jag hemma från skolan, åker inte dit
tidigt bara för bild klockan tolv, ickeicke.
vi behövde inte komma helller, och jag ligger lite före
så det ska nog inte bli någon större fara skedd :-)
ååh... det är snart jullov, snart jul, snart nyår!
vilket betyder ett nytt år, hoppas på ett bra år.
det är min sista önskan i år....
att få ett bra nästa år, allt jag ber om faktiskt.

nu ska jag inte lägga ner tid till bloggen mera,
jag ska nog kika på en film och sen njuta av
sovmorgonen imorgon, puss på alla er som
ska gå i skolan, PUSSPUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0