plugg hit och dit

den här dagen har gått riktigt sabbt även om tisdagar annars går så fukkking seeeeeeeeeegt!
positiv till det :-) dock är jag inte lika positiv till pluggandet.
HUR MYCKET HAR VI INTE NU?? 4 prov denna vecka, och lite små grejer utpå det....

jaja nog om det... eller det är väl det enda jag har att säga egentligen,
det enda jag gör. pluuuuggar !
jag har så stor lust att dansa... men har inte ens hunnit med lite moves framför spegeln,
illa, riktigt illa ;-(
funderar på (ifall det passar med tider) att börja med street nästa år också. längtar!
iiih, det bara rycket i kroppen.. jag vill dansa hela tiden ju !!!

nog pratat om det också, imon efter skolan åker jag till borlänge, och vidare på träning.
och efter det.. gissa vad jag ska göra då? jo PLUGGA. plugga till nästa prov såklart...
matteprov=svårt= denna gången blire nog ig. har så svårt att få in alla regler. usch :-(
nu pratade jag om det igen, dax för att plugga en liten sväng till sen sova


ungefär så ja....
GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0