onsdag;

så nu har hela onsdagen gått också..
trodde jag skulle hinna så mycket, men icke!
hann inte ens sätta på mig kläder gick runt med nattlinne,
bh UTANPÅ nattlinnet och mjukisar och tjocktröja..
jaja, thats me :-) ida kom vid två,
då jag höll på att fota min lilla tomtevärld.
här nämligen sprungit runt och tagit foton idag,
som jag ska ge bort i julklapp. ni ska få se sen..
har såklart bilderna på andra datan :-(

och ni vet jag sa att jag skulle baka med ida??
det hann vi icke, men nu har jag gjort det iallafall,
bra hoppas jag det blev! men under bakningen
lyckades jag få blixtrar och eld i micron..
DUKTIG JAG ÄR, WIE 10 poäng till mig.
aja, micron lever iaf, och jag med, tur är väl de ;-)

ska även betala.. betala(!?!?!) varför skrev jag det?!?! :o
yeye, skitsamma, jag ska sova hos sofia imorgon
om det blir som planerat, så blir nog ingen bloggning då.
men nu ska jag sova så jag orkar med den JOBBIGA dagen imon.
puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0