nusåå

nuså kör vi igen, hoppas internetet fixat sig nu... såg att det inte bara va jag som hade problems!
har ju alltså istället för att setat med plugg hela kvällen, så har jag setat vi två datorer
och försökt få ordning på i-net. (Y)

dagen har varit otroligt jobbig..
matteprovet gick typ.. inge bra!
dansen va ju inte speciellt bäst heller,
stå och kramas och tycka ihop sig själv med en kille man aldrig ens sett förut..
låter kul och riktigt mysigt va???? nej tänkte väl det.. då vet ni hur jag känt idag!
sen va tåget hem försenat, allting har bara varit dåligt.
fast.. fick iofs reda på att jag fick över G på engelskaprovet, wihoo :-)
nu ska jag.. SOVA. sen är det äntligen helg.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0