NU HAR JAG LOOOV

äntligen har jag fått mitt efterlängtade jullov!
och det är bara en vecka kvar till julafton nu,
som jag för den delen inte längtar så mycket efter...
men själva julen i sig är underbar ju! ååh va mysigt :-)

sov som sagt hos sofia inatt, halv nio var jag redo att gå och sova igår,
sofia bara tittade på mig och sa att jag inte var klok. må så hända,
men jag var trött! kvart i tio började vi iallafall kika på rosa the movie, hihi!
somnade faktiskt inte en enda gång, ovanligt? JA.
jaja, var tråkigt att lämna henne i morse när jag skulle åka till skolan,
med tankte på att det kan vara långt till vi ses igen, men hoppas på snart igen!

efter sex någon gång drar jag iväg på 'ledaravslutning' eller vad ska jag kalla det?
ledar träff ? äsch skitsamma. bort ska jag iallafall ;-)

nu ska jag platta mitt nyduschade (alltså typ lockiga) hår.
hör av mig senare tror jag :-)


min bild jag gjort, som julklapp till min farmor&mormor.
snällt va???? ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0