NATTI NATTI

nu är det såhär att jag ska upp 7 imon och sedan åka till Stockholm! :-)
blir julklappsshopping precis som förra året, med Jullan.
det har jag redan sagt kom jag på, men varken ni eller jag kan komma ihåg allt,
inte sant? ;-) iallafall blir det inte som enligt planerna.. som vanligt när jag
serfram emot nånting :-( vi skulle bo hos julias syster men dom hade blivit
sjuka så det blev inget med det. blev att beställa nya biljetter och åka hem
imorgonkväll istället. men det blir bra det också :-) får se hur det går bara!
om jag känner mig rätt kommer jag väl inte hem med någonting, hihi.

dax för sängen så jag kommer upp imon.
puss godnatt


old, very old.. okej typ.. 1½ år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0