idol finalen


jay skulle ha fått denna låt som 'tittarnasval' där var han kung!

jag har ingen aning om vem jag vill ska vinna..
minnah tog min favos plats ALICE♥, och har ju praktiskt sett förlorat idol,
eller hon har ju åkt ut en gång. lite fuskis att komma in igen..
men ändå är hon ju så himla duktig! bara sopar golvet...
eller ska jag säga scenen? saksamma.. med alla andra
och kommer till final. super bra jobbat!
jay har knarkat under tävlingen för att han inte mådde bra??
hallå.. om nu idol var hans dröm, och han var bland de fem bästa
eller vad det var när visades posetivt, då borde man väl inte må så dåligt?
visst han har haft ett liv som är ett helvete, iknow! men.. om det var hans dröm..
men vad vet jag, han valde att sluta med dumheterna och är verkligen GRYM!

förresten..
FÖR ETT ÅR SEN SATT JAG I GLOBEN OCH KIKADE PÅ
ERIK OCH CALLE!!!!
inte helt fel alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0