dagarna springer iväg och snart väntar en ny vecka, igen!

nu har jag precis kommit hem från juluppvisning och ledaravslutning :-)
duktiga gymnaster och god mat, hähä
jag har redan hunnit slängt i min en 'saffranskaka' och en chokladboll.
inte likt mig, kände mig så suugen!


som sagt..
sitter även och myser med min mössa på huvudet och raggsockorna på!
nu måste jag börja plugga.. har 'två' prov imon. egentligen inte med ett helt jävla
häfte till ett prov ska vara klart tills imon, och sen engelskaprov.
jippie, jag har inte haft en gnutta tid till att plugga.. så får sätta igång nu
sen får det gå som det går, mera kan jag inte göra tyvärr!
ska sätta igång nu. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0